Získejte nové zákazníky díky PPC reklamě

Možností, jak získat nové zákazníky je celá spousta. Zejména internet je světem nekonečných možností, z nichž si stačí jenom vybrat ten jeden způsob, který je vašemu podniku sestaven doslova na míru. Jestliže hledáte reklamu efektivní, přesto levnou, nabízí se PPC reklama, která je uplatitelná prakticky pro jakýkoli byznys. O čem je konkrétně řeč a v čem spočívá úspěšnost těchto kampaní?

Co je to PPC reklama?

Mluvíme o zkratce pro „pay per click”, kdy tedy platíte až za proklik na vaši webovou stránku. Platíte tedy za každého člověka, kdo se dostane na váš web, a v tom tkví to hlavní kouzlo. A ostatně tím se odlišuje od jiných způsobů reklam nebo od jiných propagačních nástrojů, jako jsou letáky, vizitky nebo reklamní předměty, kdy platíme dříve, než vidíme účinnost či návratnost.

PPC reklama má řadu benefitů, mezi něž patří například schopnost skutečně přesně cílit na potenciální zákazníky. Lze to například pomocí klíčových slov, regionálního cílení, také podle geografického cílení či zájmů, které vás zákazník). Navíc je ve vašich rukách i to, kolik se do reklamy vloží financí. 

Tento typ propagace je také velmi flexibilní, kdy můžete určit strategii na míru a zvýšit tím povědomí o značce. Výsledky jsou navíc měřitelné čili sami zjistíte, jak úspěšná kampaň byla či nikoliv. 

Jaké jsou konkrétní cíle PPC reklamy?

Nejčastěji se PPC reklama využívá ve chvíli, kdy je vaším cílem zvýšit například příjem z objednávek) nebo zvýšit počet zobrazení webové stránky či prodejní stránky na vašemu webu (to se vztahuje hlavně na fázi, kdy budujete značku). 

To jsou ostatně i cíle samotné PPC reklamy, které dokáže splňovat opravdu velmi dobře. Ostatně, přesvědčte se sami. 

Kde všude může být PPC reklama umístěna?

Při sestavování reklamní kampaně založené na PPC je vhodné určit si, kde konkrétně chcete inzerci ukazovat. Reklamních systémů je vícero, PPC reklama se může objevovat například ve vyhledávání v prvních třech odkazech. Také může zaplnit obsahovou síť, kdy se z ní stane takzvaná kontextová reklama, případně se může dostat i na sociální sítě.