Proč si vybrat marketingovou agenturu

Zakládáte vlastní značku a chcete vybudovat silnou strategii na sociálních sítích? Potom se obraťte na PPC agenturu, která je užitečná pro maximalizaci výkonu a získání lepší návratnost investic.

PPC reklama (Pay-per-Click) je jedním z nejefektivnějších způsobů, jak získat rychlý a cílený provoz v online prostředí vaší značky. Vytváření PPC reklam je díky rychlému výsledku, plné kontrole nad náklady a možnosti sledování i editace výkonu, velmi efektivním způsobem, jak zlepšit výsledky vaší online marketingové strategie a profitabilitu celé značky. Navíc je stále jedním z nejlevnějších způsobů reklamy.

Proč PPC

Jedním z nejdůležitějších důvodů pro spuštění PPC je získání cíleného provozu na vaše webové stránky pomocí výběru klíčových slov, demografických údajů, zájmů, a dalších specifik. díky nim budete schopni automaticky vyfiltrovat relevantní cílovou skupinu, a tím i vaše potencionální zákazníky.

PPC reklama je také jedním ze způsobů, jak dosáhnout aktivního provozu vašeho webu, v co nejkratším čase. Po vytvoření PPC kampaně můžete vidět výsledky během několika hodin až dní.

Zároveň PPC umožňuje plnou kontrolu nad náklady za vaši reklamu. Můžete nastavit denní, ale i dlouhodobý rozpočet, a být si tak jisti, že si reklama nevezme víc, než jste předem určili. Zároveň je ale možné investici do reklamy kdykoliv navýšit.

Pay-per-Click reklama poskytuje detailní zprávy o výkonu vaší reklamy, včetně počtu kliknutí, zobrazení, konverzí, nákladů, a dalších. To umožňuje snadno sledovat výsledky vaší kampaně a provádět optimalizace.

V neposlední řadě je PPC velmi flexibilní a umožňuje rychle reagovat na změny v trhu a požadavky zákazníků. Můžete tedy vaše kampaně upravovat tak, aby odpovídaly aktuálním potřebám.

Proč agentura

  • Agentura disponuje profesionály, kteří kompletně navrhnou strategii, a to včetně výzkumu klíčových slov.
  • Zajistí správu účtu pro PPC platformy, jako je Google Ads nebo Bing Ads, a optimalizují nastavení účtu, aby dosáhla co nejvyššího výkonu.
  • Dále navrhne samotnou reklamu a proved A/B testování, pro zlepšení výkonu.
  • Agentura také průběžně provádí analýzu výkonu kampaní a poskytuje zprávy o úspěšnosti kampaní i návrhy na zlepšení.
  • Mimo jiné také monitoruje výkon reklamních kampaní a provádí optimalizace, k dosažení co nejlepších výsledků.
  • V neposlední řadě agentura poskytuje poradenství a pomoc klientům při strategickém plánování.