Facebooková reklama se přestává zobrazovat. Problém je v cílení

Dělat si reklamu svépomocí je sice ekonomické, ale ne vždy efektivní. PPC agentura přece jen lépe ví, co má dělat, a tak je rozhodně dobré ji oslovit. Jinak se může stát, že byste peníze vyhazovali z okna. Facebooková reklama se totiž, podle posledních průzkumů, přestává zobrazovat. Problém tkví většinou v cílení, kde dochází až k třicetiprocentní chybovosti. Mějte dobře stanovenou cílovou skupinu, jinak se reklama mine skutečně svým účinkem. 

Dokonalá kreativa vás nespasí

I když si možná říkáte, že vaše kreativa je naprosto dokonalá, že reklama je skutečně působivá a že máte produkt, který ostatní posadí na židli, nemusí to být ještě predikce k tomu, že reklamní kampaň bude skutečně tak úspěšná, v jakou doufáte. Naopak se může stát, že se nebudete radovat ani z jednoho prodeje. Důvodem je nastavení, zejména tedy chybné cílení, které nepostihuje vaši cílovou skupinu. 

Z posledních průzkumů vyplývá, že až třicet procent zájmů, které plynou z chování na sociálních sítích, jsou nerelevantní. A to může následně velmi negativně ovlivnit výdaje za reklamu. 

Nainstalujte si na web Facebook Pixel

Každá, byť negativní interakce má vliv na to, jak vás bude Facebook nebo Instagram hodnotit a jaký obsah se bude zobrazovat. Ostatně nejen vás, ale prakticky každého uživatele. Je důležité evidovat, odkud k vám přichází, jak na vás narazil, proč. Nainstalujte proto k sobě na webovou stránku Facebook Pixel, který bude přesně tyto informace zaznamenávat. 

A stejně tak bude tím přesným zdrojem, díky kterému se začne zobrazovat, pokud dobře zacílíte. Samozřejmě nasazení zmiňovaného pixelu nezaručí, že bude reklama efektivní, ale že se při volbě správného zacílení skutečně zacílí na ty, na které potřebujete. 

Sociální sítě se neustále vyvíjí

Je však nutné se neustále vzdělávat. Sociální sítě se neustále vyvíjí, a to i po stránce zobrazování výsledků. Neustále se testuje nové fungování, které samozřejmě velkou měrou ovlivňuje i propagaci na sítích. 

Je důležité tedy buďto svěřit tuto stránku do rukou skutečně dobré PPC reklamní agentury, nebo se neustále vzdělávat o změnách, ke kterým zde dochází a bude docházet.