PPC reklama zvýší povědomí o vaší značce

Když už jste se jednou vrhli do internetového byznysu, tak víte, že bez reklamy se neobejdete, aby se váš obchod dostal do širšího povědomí lidí. Doposud jste si vystačili s organickou návštěvností z vyhledávání, něco málo jste investovali do papírových letáků, ale to není ono. Potřebujete, aby vaše reklama uměla přesně zacílit na ty návštěvníky, kteří se k vám do e-shopu rádi podívají, a ještě raději nakoupit. Jak ale na to? Pomůže vám PPC správa reklam, která vám přivede platící zákazníky.

Výhody PPC reklamy

PPC jsou počáteční písmena ze spojení anglických slov Pay Per Click a doslova znamenají platbu za proklik na cílovou stránku. Pokud někoho zaujme vaše reklama a klikem na ni se dostane na váš web, vy za něho zaplatíte. Výhody takové reklamy jsou jednoznačné. Tou první jsou její měřitelné výsledky. Ihned po jejím spuštění se můžete posunout na první pozice ve vyhledávání.

PPC reklama je flexibilní, rychle reaguje na změny a je možné ji udělat přesně na míru vašeho webu. Kromě toho vy sami si stanovujete výši rozpočtu na reklamu. Takže máte peníze ve svých rukou. Přitom hlavním cílem bývá většinou to, abyste za PPC reklamy nezaplatili více, než vám reklama sama přinese. A to nejlepší na závěr – zvyšujete povědomí o svojí značce.

Sklik a AdWords

V současné době existuje několik online služeb, které podporují PPC reklamy. Podle vaší cílové skupiny si můžete vybrat tu nejvhodnější službu pro vás. Pokud se rozhodnete pro Sklik, budou se reklamy v kampaních tohoto systému zobrazovat ve vyhledávači Seznam.cz a spolupracujících webech. Ovšem nejpropracovanějším systémem je AdWords od společnosti Google.

Pusťte se do PPC reklamy s odborníky

Abyste se naučili dobře ovládat Sklik nebo AdWords, chce to nastudovat pořádně jejich správu. Pokud se vám zdá ovládání těchto systémů poměrně náročné, není nic jednoduššího, než přenechat vše odborníkům a říci si, že spravujeme Sklik a Adwords s PPC-Profits.cz. Ten má totiž hromadu zkušeností, desetiletou praxi a umí PPC reklamu ušít na míru každému svému zákazníkovi.