Na rozvoz hotových jídel si lidé během krize zvykli

I když většina firem se z několikatýdenního výpadku způsobeného koronavirem vzpamatovává dodnes, jiné se těší opět velkému zájmu o jejich služby. Problém mají však stále mnohé restaurace, které nemohou své zákazníky přilákat nazpět. Přilákat lidi opět ke svým stolům však je velice těžké, jelikož lidé si zvykli na rozvoz pizzy či dalších hotových jídel. To ostatně potvrzují i mnohé statistiky, které říkají, že lidé si raději jídlo objednají, než aby za jídlem museli chodit a čekat na něj v restauraci. Ještě, že někteří majitelé restaurací a hospod během krize zavedli rozvoz, ten je právě nyní drží nad vodou. 

Rozvoz jídel jako jedna z možností, jak během krize přežít

Jak již bylo nastíněno, řada restaurací, hospod a podobných podniků zavedla rozvozy jídel. A to bylo kupodivu to nejlepší rozhodnutí během krize, i když dříve k tomuto rozhodnutí nechtěli přikývnout. Během krize bylo totiž zavedení rozvozu jídel jednou z možností, jak přežít, i když venku panuje šílené onemocnění. 

V mnohých podnicích dokonce došlo i k riskantnímu rozšíření menu, to však během krize přilákalo hromadu zákazníků, kteří si z rozšířeného menu vybrali v pohodlí domova. 

Zájem o rozvoz jídel pokračuje

Jak již zmínily výše uvedené statistiky, zájem o rozvoz jídel ve Frýdku-Místku i jinde v republice stále trvá a pokračuje. Důvodem toho je především fakt, že lidé si zvykli na rozvoz jídel, na tu pohodlnost. Zjistili, že za dobrým jídlem nemusí utíkat nutně do nejbližšího podniku, ale že dobré jídlo zamíří rovnou k jejich dveřím. 

Statistiky také říkají, že dokonce zájem o rozvoz jídel až domů stoupá. Jenom za poslední měsíce rozvoz jídel domů stoupl o patnáct procent, a to už je opravdu hodně. Nejvíce se objednává kolem oběda čili kolem dvanáctého hodiny dopolední.

Sdílet článek