Jak vybrat reklamní předměty pro aktivní propagaci společnosti

Žádný majitel společnosti by neměl zapomínat na to, že aktivní propagace je klíčem k dlouhodobému úspěchu. Nemusí se jednat o propagaci za příliš mnoho financí, můžete se s čistým svědomím dát cestou reklamních předmětů. V případě, že přemýšlíte nad tím, jaké reklamní předměty vlastně vybrat (vždyť možností je jako máku a nemusí to skončit jen u reklamních propisek), pojďme si prozradit několik tipů, jak ty pravé reklamní předměty odhalit, najít a pořídit si.

Zodpovězte si několik otázek

Na úvod je nutné zodpovědět si několik otázek, a to konkrétně komu budete reklamní předměty dávat. Budou to zaměstnanci, bude se jednat o dárek k nákupu nebo obdarujete dlouhodobé obchodní partnery, kterým tímto poděkujete za stávající spolupráci a popřejete vám do dalších let všechno dobré?

Kromě toho je důležité si říct, jak a kde dostanou reklamní předměty. Bude to na nějaké akci, jako je den otevřených dveřích, nebo, jak bylo naznačeno, se bude jednat o dárek k nákupu zdarma?

A nakonec co chcete, aby bylo na reklamním předmětu propagované? Má to být jen logo nebo motto? Dle toho se budete moct odpíchnout po stránce velikosti reklamních předmětu.

Tipy z praxe

Do hry se vám po odpovědích na zmiňované otázky dostane jen hrstka možných reklamních předmětů. Zatímco u někoho bude skupina tvořená papírovými a textilními taškami, u jiného to skončí u USB flash disků nebo diářů a kalendářů. 

Mezi předměty na cílené rozdávání (čili určené například pro dny otevřených dveří nebo jako pozornosti pro zákazníky) jsou určené například vaky na záda, reflexní pásky nebo žetony do košíků. V posledních letech velmi trendy ekologické předměty jsou pak ty, které jsou kupříkladu ze dřeva nebo jiného přírodního materiálu nebo z recyklovaného materiálu. 

Mezi dárky pro zasloužilé zaměstnance můžeme najít pak hodinky nebo luxusní pera a v případě, že chcete zaujmout, se vaše pozornost upne na pouzdra na loga či vizitky.