4 tipy, jak získat nové zákazníky. Jděte na to chytře
V dnešní konkurenční době je potřeba stále přinášet nové postupy a jít s dobou. Jedině tak budete mít možnost jako firma růst a nacházet nové a nové zákazníky. Jak přinášet to, co si přejí?
Usnadněte jim nákup i vyhledávání
Investice do vlastní mobilní aplikace je dnes samozřejmostí. Klienti si tak u vás vytvoří vlastní účet a budou nakupovat mnohem rychleji a pohodlněji. Není nutné vyplňovat osobní údaje, vše je již uloženo. Aplikace je pro mobilní prostředí mnohem vhodnější než klasické webové stránky. Vlastní aplikace tak přinese novým klientům rychlejší vyhledávání informací.
Zasílejte notifikace
Na své webové stránce si můžete nastavit možnost zasílat krátké zprávy odběratelům. Notifikace tak klient odsouhlasí, poté se mu zobrazují přímo na jeho displeji vždy, když bude online. Četnost notifikací se doporučuje jednou týdně, abyste své klienty nezastrašili množství nabídek, na které nemají dostatek finančních prostředků. Notifikace jsou krátká sdělení – sdílejte slevové kupóny, akce, nebo časově omezené nabídky.
Poděkujte za recenzi
Recenze je dnes jako ta nejlepší reklama. Když se naučíte věnovat dostatek času vyplňováním reakcí na recenze, doslova tím přilákáte nové zákazníky. Většinou se totiž z pozice spotřebitele přejeme propojit s někým věrohodným, komu můžeme věřit. Vždy poděkujte za recenzi, i když byla negativní a zákazník nebyl v právu. Recenze si přeci čtou především vaši potencionální zákazníci.
Vlastní obsah na sociálních sítích
Přejete si oslovit mladší klientelu? Gamifikujte svůj obsah a tvořte originální videa a fotografie, které budete sdílet na svých účtech na sociálních sítích. Dostane se vám pozornosti, kterou si skutečně přejete.
Získat nové zákazníky je přáním každého z nás. Využijte všechny dostupné prostředky a snažte se jít svým klientům naproti.