3 způsoby, jak vytvořit originální firemní kalendář
V dnešní digitální době se spousta lidí i firem ráda vrací k papíru, alespoň občas. Firemní kalendáře proto stále patří k oblíbeným reklamním předmětům,. Vždyť kde jinde můžete tak individualizovat obsah i formu? Kromě toho se kalendáře dají vyrobit relativně levně a mají i praktickou funkci. Jak je tedy vytvořit tak, aby Vaše klienty zaujaly mezi desítkami dalších dárkových a reklamních předmětů? Máme pro vás 3 zaručené tipy. Můžete se zaměřit jen na jeden z nich nebo je sofistikovaně propojit.
1. Vsaďte na vkusný a funkční design
Pokud se vy i vaši klienti pohybujete v kreativním byznysu, může být právě originální design klíčový. I když je v praktické formě, ozdobí každý interiér. Firemní kalendáře se v tomhle případě stávají vlastně personalizovanou dekorací kanceláře nebo pracovny. Kromě velikosti a tvaru se zaměřte i na jejich rozvržení. Je pro vašeho klienta lepší denní, týdenní nebo měsíční? Plakátový kalendář působí hodně moderně a můžete se při jeho navrhování víc odvázat. Malý listový formát zase ocení zarytí minimalisté a horizontální i vertikální kalendář se spirálou jsou ideální pro všechny prakticky založené lidi, kteří mají rádi ve věcech pořádek. Hodí se opravdu kamkoli a budou skvělými pomocníky v organizaci času po celý rok.
2. Vyprávějte zajímavý příběh
Může to být přímo příběh vaší firmy, ale klidně jen jednoho projektu nebo někoho z představitelů společnosti. Nejen díky načasování bude takový firemní kalendář ideálním dárkem k Vánocům. U personalizovaných variant můžete každý měsíc vyplnit krásně barevnými a inspirativní projekty a pak už je jen doplníte praktickým kalendáriem. Zdůrazněte, na co jste hrdí a posouvejte díky tomu vás i vaše klienty vpřed. Zajímavá data z vaší historie nebo novinky v oboru skvěle doplní motivační citáty a hesla, která se budou na podkladu ve vašich firemních barvách dokonale vyjímat. Firemní fórky raději vynechte, pokud nejde vyloženě o recesi pro interní účely. Přátelské vztahy s klienty jsou skvělé a právě tohle by je mohlo narušit. Na závěr nezapomeňte připojit ani osobní věnování, nejlépe ručně psané.
3. Kvalitní materiál jako základ
V žádném odvětví byznysu dnes není na škodu, když vezmete v úvahu šetrnost k životnímu prostředí. A pokud přímo pracujete na zelených projektech, vyloženě se to od vás očekává. Zvažte tedy, jestli nutně potřebujete lesklou úpravu obálky nebo co největší rozměr. Dbejte spíše na odolné materiály, které je možné likvidovat ekologicky. Na druhou stranu využívat každý centimetr volného místa by se vám také nemuselo vyplatit. Pozor na to, aby kalendář nepůsobil překombinovaně, není to webová stránka ani výroční zpráva. Velkou roli hraje i balení, které by mělo být z kvalitních a udržitelných materiálů, které půjdou snadno recyklovat. Klidně připojte i zajímavý vzkaz a pak už jen zařiďte originální a ekologické doručení. Můžete si firemní kalendáře předat osobně nebo je poslat po kurýrovi na kole, fantazii se meze nekladou.